Wszystkie sprzedawane przez nasz sklep produkty są nowe, oryginalne i objęte fabryczną gwarancją firmy VIDOS Sp. z o.o., która jest producentem systemów VIDOS oraz COMWEI. Zamówione urządzenia dostarczane są z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT, które są podstawą do uzyskania gwarancji).
- VIDOS Sp. z o.o. udziela gwarancji na 36 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
- Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu przyjmowania reklamacji.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produkt na nowy, jeżeli:
- w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
- po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów (także opakowania) i koszt ich wymiany.
- Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego.
- Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
- niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcja obsługi użytkowaniem produktu;
- użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.), odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
- uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
- uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia, niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
- uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia lub polaryzacji.
- Gwarancja straci ważność wskutek:
- zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
- podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
- przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu VIDOS;
- Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte.
- Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzoną pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
- Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
- Punkty przyjmowania reklamacji:
Producent:
VIDOS Sp. z o.o.
ul. Sokołowska 44 (wjazd od ul. Wąskiej 34)
05-806 Sokołów k/Warszawy
tel.: 22 817 40 08
www.vidos.plSprzedawca (sklep):
Septero Łukasz Pawliszak
ul. Artyleryjska 43
03-276 Warszawa
tel.: 518 519 260
www.vidos24.pl