Twój koszyk
🍪 Używamy plików cookie
Aby poprawić komfort przeglądania i funkcjonalność naszego sklepu korzystamy z plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.

Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco. Dla zamówień powyżej 200 zł darmowa dostawa kurierem 🚚 lub do paczkomatu 📦!

Warunki gwarancji

Wszystkie sprzedawane przez nasz sklep produkty są nowe, oryginalne i objęte fabryczną gwarancją firmy VIDOS Sp. z o.o., która jest producentem systemów VIDOS oraz COMWEI. Zamówione urządzenia dostarczane są z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT, które są podstawą do uzyskania gwarancji).

  1. VIDOS Sp. z o.o. udziela gwarancji na 36 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu przyjmowania reklamacji.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produkt na nowy, jeżeli:
    1. w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    2. po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów (także opakowania) i koszt ich wymiany.
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego.
  5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
    1. niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcja obsługi użytkowaniem produktu;
    2. użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.), odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
    3. uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
    4. uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
    5. uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia, niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
    6. uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia lub polaryzacji.
  6. Gwarancja straci ważność wskutek:
    1. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
    2. podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
    3. przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu VIDOS;
    4. Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte.
  7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzoną pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  9. Punkty przyjmowania reklamacji:

    Producent:
    VIDOS Sp. z o.o.
    ul. Sokołowska 44 (wjazd od ul. Wąskiej 34)
    05-806 Sokołów k/Warszawy
    tel.: 22 817 40 08
    www.vidos.pl

    Sprzedawca (sklep):
    Septero Łukasz Pawliszak
    ul. Artyleryjska 43
    03-276 Warszawa
    tel.: 518 519 260
    www.vidos24.pl